Είσαι ικανοποιημένος/η από το επίπεδο μόρφωσης που σου παρέχει το σχολείο;
Α. ΠΟΛΥ 20% Β. ΜΕΤΡΙΑ 55% Γ. ΚΑΘΟΛΟΥ 25%
Είσαι ικανοποιημένος/η από το επίπεδο διδασκαλίας;
Α. ΠΟΛΥ 14% Β. ΜΕΤΡΙΑ 56% Γ. ΚΑΘΟΛΟΥ 30%
Αν θεωρείς το επίπεδο διδασκαλίας ανεπαρκές, με ποιους τρόπους θεωρείς ότι μπορεί να βελτιωθεί;
– Νέες διδακτικές μεθόδους
– Χρήση οπτικοακουστικών μέσων διδασκαλίας
– Αλληλοκατανόηση
– Όχι κενά σε θέσεις καθηγητών
– Περιβαλλοντικές εκδρομές
– Ευχάριστο περιβάλλον
Η διδακτική ύλη καλύπτει τις γνωστικές σου απαιτήσεις;
Α. ΝΑΙ 39% Β.ΟΧΙ 61%
ΑΝ ΟΧΙ
5α. Ποια μαθήματα πιστεύεις ότι πρέπει να προστεθούν στη διδακτική ύλη ;
– Περισσότερες ξένες γλώσσες
– Μαθήματα τέχνης (χορός, θέατρο , μουσική)
– Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση
– Μαθήματα πρώτων βοηθειών
– Μαθήματα ψυχολογίας
5β . Ποια μαθήματα πιστεύεις ότι πρέπει να αφαιρεθούν από τη διδακτική ύλη ;
– Θρησκευτικά
Είσαι ικανοποιημένος/η από το τις κτιριακές εγκαταστάσεις που έχει το σχολείο σου:
Α. ΠΟΛΥ 11% Β. ΜΕΤΡΙΑ 44% Γ. ΚΑΘΟΛΟΥ 45%
Περιέγραψε τους τρόπους με τους οποίους το μάθημα μπορεί να γίνει πιο εποικοδομητικό:
– Καλογραμμένα σχολικά εγχειρίδια
– Καλύτερες σχολικές εγκαταστάσεις
– Εργαστηριακά μαθήματα
– Πιο ευχάριστη διδασκαλία
– Καλύτερη συνεργασία καθηγητών μαθητών
– Λιγότεροι μαθητές ανά τάξη
Πηγαίνεις φροντιστήριο;
Α. ΝΑΙ 87% Β. ΟΧΙ 13%
ΑΝ ΝΑΙ
Ποιοι λόγοι σε οδήγησαν στο φροντιστήριο;
– Ανεπαρκής διδασκαλία
– Χάλια εκπαιδευτικό σύστημα
– Έλλειψη μάθησης
– Αφού όλοι πηγαίνουν γιατί όχι και εγώ.
10.Περιέγραψε με μία μόνο λέξη τα συναισθήματα που σου προκαλεί η ιδιότητα του μαθητή:
– Άγχος
– Βαρεμάρα
– Πλήξη
– Καταπίεση
– Κούραση
– Αδιαφορία
– Ενθουσιασμός (αρχή) – Απογοήτευση (στο τέλος)
ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΛΥΚΕΙΟΥ:
11.Ποιος κατά τη γνώμη σου είναι ο δικαιότερος τρόπος εισαγωγής σου στην τριτοβάθμια εκπαίδευση;
– Αυτό που ισχύει αλλά με λιγότερα μαθήματα κατεύθυνσης
– Με μαθήματα που θα προσδιορίζονται από την επιθυμητή σχολή εισαγωγής
– Χωρίς πανελλαδικές αλλά με προπαρασκευαστική χρονιά
οι δημοσκόποι μαθητές